1.1. Du skal ved gennemlæsning af aftalen være opmærksom på, at den er indgået mellem partnerne eller
1.2. Hvis i aftalen bruges et personligt sprogbrug med udtryk som vi, dig, os, vores virksomhed, din
virksomhed så ændrer det ikke på at aftalen er indgået mellem de to underskrevet parter i aftalen. Dette
betyder at Sikker-Handel.dk ikke er en part i det underskrevet og derfor ikke kan blive stillet til ansvar for
det aftalte. Sikker-Handel.dk levere kun platformen for at kunne underskrive med NemID.
2.1. Sikker-Handel.dk har ret til i perioder at lukke sitet ned pga. div. vedligeholdelser af servicen eller lign.
Derfor kan Sikker-Handel.dk ikke blive påkrævet nogen form for erstatningsansvar på nogen måde.
2.2. Kryptering af aftalen gøres igennem vores underleverandør og Sikker-Handel.dk kan ikke stilles til
ansvar for dette. Der anvendes en standard SSL forbindelse.
2.3. Det er muligt at underskrive dokumentet ved hjælp af NemID. Dette sker i samarbejde med SikkerHandel.dk´s underleverandør.
2.3.1 Sikker-Handel.dk har indgået en aftale med en underleverandør af NemID løsninger. Og via denne
løsning tilbyder vi vores brugere af systemet at underskrive sikkert med NemID.
2.4. Dine data opbevares i overensstemmelse med lov om persondata og i et datacenter inden for EU´s
grænser i samarbejde med vores underleverandør.
3. Vores priser.
3.1. Alle vores priser ses på hjemmesiden og er inkl. Moms. Vi har ret til at tilrette priserne efter
markedsudvikling uden tilladelse.
3.2. Man betaler forud for to signeringer. Hvis disse signeringer ikke bruges eller der er fejl i det
underskrevet kan brugeren ikke kræve pengene tilbage. Det er brugerens ansvar at det pågældende
dokument, der sendes til signering er som brugeren ønsker og ikke Sikker-Handel.dk. Det betyder at når
først dokumentet er sendt igennem og betalingen for de to signeringer er gennemført har kunden taget
brug af servicen og Sikker-Handel.dk har ikke pligt til at betale brugeren retur for tabt signering eller hvis
brugeren ikke har brugt alle signeringerne osv.
3.3. Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris. Sikker Handel IVS tager forbehold for trykfejl,
prisfejl, moms- og afgift ændringer samt leveringssvigt fra leverandører.
7. Udelukkelse af bruger. Sikker-Handel.dk holder retten til at udelukke brugere til vores ydelse hvis vi
bedømmer at der er en grund til dette. Sikker-Handel.dk er ikke forpligtet til at give brugeren en grund for
udelukkelsen.
7.1 Brugeren har ikke ret til kompensation eller lign. hvis den underskrevet aftale ikke indgås. SikkerHandel.dk levere blot en mulighed for at få en aftale underskrevet med NemID.
8. Hvis vi bliver uenige.
8.1. Hvis vi ikke selv kan løse uenighed mellem vores virksomheder, skal en eventuel retssag anlægges ved
den domstol i Danmark, som ligger tættest på vores virksomheds hovedkontor.
9. Betaling
9.1. Vi tilbyder flere mulige betalingsmetoder. Den mest sikre – og den betalingsform, vi anbefaler alle
kunder, er, at betale med et betalingskort. Vi modtager følgende korttyper:
. Visa/Dankort
. Visa
. Visa Electron
. MasterCard
. MasterCard Debit
. Maestro
. Mobilepay
9.1.1. Online betaling med kort. Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet med det
samme. Der betales via sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Det betyder, at dine
kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående. Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os
retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger, der er opgivet, er sande. Af sikkerhedsmæssige
årsager kan vi aldrig forhøje det godkendte beløb.
9.2. Leveringstid, returnering/fortrydelsesret. Da varen er en slutseddel inkl. 2 signeringer, betyder det at
varen tages i brug med det samme når der er betalt for systemet. Der sendes en besked til systemet som
med det samme sender mails ud til de to der skal underskrive slutsedlen via mail. Det er derfor ikke muligt
at gøre brug af de 14 dages returret, efter man har betalt. Da systemet genere en specielt lavet slutseddel
til bestillingen hver gang.
9.3. Returnering/reklamation.
Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få
varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Sikker Handel IVS i rimelig tid efter varens modtagelse.
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
10.Kontakt os.
Hvis du vil kontakte os, kan du gøre det via mail på:
Mailadresse info@sikker-handel.dk
Eller på adressen:
Sikker Handel IVS
Naverland 2 Penthouse (16. Sal) 2600 Glostrup
Denmark
Telefon: (+45) 4292 0000
CVR: 38566962
Etableringsår: 2017
Organisationsform: Iværksætterselskab (IVS)